3 oefeningen om de effecten van erectiestoornissen te bestrijden

Erectiestoornissen (ED) is het onvermogen om een ​​erectie te behouden en treft jaarlijks duizenden mannen. Mannen denken vaak dat hun enige optie om erectiestoornissen te voorkomen, onder controle te houden of te elimineren, is door middel van algemene behandelingsopties voor erectiestoornissen; Het is echter niet altijd zo!

Als je worstelt met de effecten van erectiestoornissen, zijn er eigenlijk nogal wat oefeningen die je kunnen helpen om erectiestoornissen te bestrijden. Oefeningen zoals Kegel, Pilates en aerobics kunnen niet alleen helpen bij het normaliseren of zelfs elimineren van erectiestoornissen, maar bevorderen ook een algehele gezondere levensstijl waarvan u zeker de voordelen zult zien. U kunt ook Vidalista 60 mg proberen voor goede resultaten.

Als je klaar bent om het leven te ervaren zonder erectiestoornissen, dan is deze blog iets voor jou! Lees hieronder verder om drie oefeningen te leren die u aan uw dagelijkse routine kunt toevoegen om erectiestoornissen te bestrijden.

Wat veroorzaakt erectiestoornissen?

Erectiestoornissen komen vaker voor bij oudere mannen, maar elke man kan de effecten van erectiestoornissen ervaren. Hier zijn enkele van de oorzaken en risicofactoren voor erectiestoornissen:

zwaarlijvigheid

Alcohol gebruik

Hart-en vaatziekte

prostaatkanker

Carrière

Lage of verminderde activiteitsniveaus

van roken

Het is gemakkelijk in te zien waarom erectiestoornissen alle mannen kunnen treffen. Erectiestoornissen worden echter over het algemeen gezien bij oudere mannen met overgewicht en een laag activiteitenniveau, waardoor de onderstaande oefeningen nog belangrijker worden.

Als u last heeft van erectiestoornissen, zijn een goed dieet (minder natrium, alcohol, suiker en vet) en lichaamsbeweging de sleutel tot het verbeteren van erectiestoornissen. Probeer deze oefeningen hieronder om een ​​gezonde levensstijl te bevorderen en symptomen van erectiestoornissen te bestrijden:

1. Kegel-oefeningen

Een van de meest voorkomende en heilzame oefeningen voor erectiestoornissen zijn Kegel-oefeningen. Om de effecten van erectiestoornissen tegen te gaan, moet u uw bekkenbodemspieren versterken. Kegel-oefeningen zijn, als ze correct worden beoefend, de perfecte manier om het te doen.

Bij mannen richt Kegel-oefeningen zich op de bulbocavernosus-spier en versterkt deze. Deze spier zorgt ervoor dat de penis zich kan vullen met bloed tijdens een erectie, kan pompen tijdens de ejaculatie en de urethra kan legen na het plassen. Door je op deze spier te richten, zou je langere en meer bevredigende erecties moeten kunnen zien.

Als je elke dag Kegel-oefeningen doet, meerdere keren per dag, zul je zeker verbeteringen in erectiestoornissen opmerken. Het beste is dat Kegel-oefeningen overal kunnen worden gedaan! Je kunt Kegel-oefeningen liggend, zittend en staand doen.

Van Kegel-oefeningen is ook bekend dat ze andere problemen verbeteren, zoals urine-incontinentie en andere veelvoorkomende urineproblemen. Ze kunnen ook een positieve invloed hebben op je seksleven!

2. Pilates-oefeningen

Regelmatig Pilates-oefeningen doen is ook een geweldige manier om erectiestoornissen te bestrijden. Hier zijn enkele Pilates-oefeningen die je moet proberen:

Uitval van de knie

Kniedruppels zijn heel eenvoudig en vormen de perfecte aanvulling op je Kegel-oefeningen. Begin door op de grond te liggen met je knieën gebogen en je voeten op de grond.

Span je bekkenbodemspieren aan en laat langzaam een ​​knie zijwaarts naar de grond zakken. Houd beide voeten op de grond en laat uw knie zo ver mogelijk zakken terwijl u uw bekkenspieren activeert.

Breng de knie terug naar het midden en herhaal met de andere knie. Voltooi ten minste vijf herhalingen op elke knie, met als doel maximaal 10 herhalingen aan elke kant.

3. Aërobe oefeningen

Volgens een onderzoek uit 2018 naar de impact van fysieke activiteit op erectiestoornissen, is aangetoond dat aerobe oefeningen de effecten van erectiestoornissen bestrijden als ze minstens vier keer per week worden gedaan. Oefeningen moeten ten minste 40 minuten duren en u moet gedurende ten minste zes maanden een consistente trainingsroutine aanhouden om verbeteringen met erectiestoornissen te zien.

Sommige aerobe oefeningen die u misschien wilt proberen, zijn:

Boksen

Roeien

Wielersport

Haast hebben

Deze oefeningen zullen niet alleen helpen mogelijk erectiestoornissen te elimineren, maar zullen ook de risicofactoren verbeteren die verband houden met erectiestoornissen. Aerobics kan uw cardiovasculaire gezondheid verbeteren en problemen zoals obesitas bestrijden, terwijl uw activiteitsniveaus worden verhoogd, wat allemaal uw risico op het leven met erectiestoornissen verhoogt.

Erectiestoornissen (ED) is het onvermogen om een ​​erectie te behouden en treft jaarlijks duizenden mannen. Mannen denken vaak dat hun enige optie om erectiestoornissen te voorkomen, onder controle te houden of te elimineren, is door middel van algemene behandelingsopties voor erectiestoornissen; Het is echter niet altijd zo! Als je worstelt met de effecten van erectiestoornissen,…

Erectiestoornissen (ED) is het onvermogen om een ​​erectie te behouden en treft jaarlijks duizenden mannen. Mannen denken vaak dat hun enige optie om erectiestoornissen te voorkomen, onder controle te houden of te elimineren, is door middel van algemene behandelingsopties voor erectiestoornissen; Het is echter niet altijd zo! Als je worstelt met de effecten van erectiestoornissen,…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *